loader image
skip to Main Content

Serwis

Firma Drewmax dokłada wszelkich starań, aby jakość wykonywanych prac serwisowych była na najwyższym poziomie, a materiały użyte do napraw były zawsze najwyższej jakości.

Posiadamy dobrze zaopatrzony własny magazyn części zamiennych przez co mamy możliwość wysyłki nowych części zakupowych w ciągu jednej doby.

Do Państwa dyspozycji mamy ponad 40 serwisantów.

Nasza firma posiada ubezpieczenie OC w wysokości 2.000.000,00 USD, co gwarantuje bezpieczeństwo klienta w zakresie ochrony własnego mienia.

Czas reakcji dla poszczególnych lokalizacji:

  • Polska – czas reakcji do podjęcia działań serwisowych (kontakt telefoniczny, internetowy) do 24h, czas naprawy drobnych usterek do 24h
  • Unia Europejska – czas reakcji do podjęcia działań serwisowych (kontakt telefoniczny, internetowy) do 24h, czas naprawy drobnych usterek do 72h,
  • Rosja, Ukraina, Białoruś – czas reakcji do podjęcia działań serwisowych (kontakt telefoniczny, internetowy) do 48h, czas naprawy drobnych usterek do 7dni,
  • Pozostałe Kraje – czas reakcji , jak i napraw ustalany indywidualnie dla każdej lokalizacji.

Zalecane terminy płatnych przeglądów okresowych:

  • Dla linii automatycznych 2aWN/S, oraz 2aWN/T zalecany okres to minimum 2 przeglądy w ciągu roku, licząc od dnia uruchomienia linii,
  • Dla linii WN/S-50, WN/T-50, oraz WB/S-50 oraz WB/T-50 pracujących w trybie dwu i więcej zmianowym, zalecany okres to minimum 1 przegląd w ciągu roku, licząc od dnia uruchomienia linii,
  • Dla linii WN/S-50, WN/T-50, oraz WB/S-50 oraz WB/T-50 pracujących w trybie jedno zmianowym, nie ma zalecanych przeglądów okresowych,
  • Dla Paletyzatorów (wszystkie typy) zalecany okres to minimum 2 przeglądy w ciągu roku, licząc od dnia uruchomienia linii,
  • Dla Robotów paletyzujących oraz kapturownic stretch hood MK-1000, zalecany okres to minimum 1 przegląd w ciągu roku, licząc od dnia uruchomienia linii.

Adres i procedura zgłoszeń serwisowych:

Ujawnienie awarii gwarancyjnej, lub chęć przyjęcia serwisu należy zgłaszać w formie:

  • Pisemnej na adres e-mail:

Serwis – serwisdrewmax.net.pl w temacie zgłoszenia wpisując „Serwis”

  • Telefonicznej pod numerami telefonu:

Drewmax – +48 77 481 01 22

Piotr Domerecki – +48 887 119 222

  • Wsparcie serwisowe (kierownik dz. automatyki)

Krzysztof Hassa – +48 725 551 666

Zamawianie części:

  • Pisemnie na adres e-mail:

Magazyn – zamowieniadrewmax.net.pl

  • Kontakt bezpośredni (kierownik magazynu):

Tomasz Glomb – +48 887 885 666

Back To Top
iso-9001 DREWMAX