Serwis
Firma Drewmax dokłada wszelkich starań, aby jakość wykonywanych prac serwisowych była na najwyższym poziomie, a materiały użyte do napraw były zawsze najwyższej jakości.
Posiadamy dobrze zaopatrzony własny magazyn części zamiennych przez co mamy możliwość wysyłki nowych części zakupowych w ciągu jednej doby.
Do Państwa dyspozycji mamy ponad 40 serwisantów.
Nasza firma posiada ubezpieczenie OC w wysokości 2.000.000,00 USD, co gwarantuje bezpieczeństwo klienta w zakresie ochrony własnego mienia.
Czas reakcji dla poszczególnych lokalizacji:
- Polska – czas reakcji do podjęcia działań serwisowych (kontakt telefoniczny, internetowy) do 24h, czas naprawy drobnych usterek do 24h
- Unia Europejska – czas reakcji do podjęcia działań serwisowych (kontakt telefoniczny, internetowy) do 24h, czas naprawy drobnych usterek do 72h,
- Rosja, Ukraina, Białoruś – czas reakcji do podjęcia działań serwisowych (kontakt telefoniczny, internetowy) do 48h, czas naprawy drobnych usterek do 7dni,
- Pozostałe Kraje – czas reakcji , jak i napraw ustalany indywidualnie dla każdej lokalizacji.
Zalecane terminy płatnych przeglądów okresowych:
- Dla linii automatycznych 2aWN/S, oraz 2aWN/T zalecany okres to minimum 2 przeglądy w ciągu roku, licząc od dnia uruchomienia linii,
- Dla linii WN/S-50, WN/T-50, oraz WB/S-50 oraz WB/T-50 pracujących w trybie dwu i więcej zmianowym, zalecany okres to minimum 1 przegląd w ciągu roku, licząc od dnia uruchomienia linii,
- Dla linii WN/S-50, WN/T-50, oraz WB/S-50 oraz WB/T-50 pracujących w trybie jedno zmianowym, nie ma zalecanych przeglądów okresowych,
- Dla Paletyzatorów (wszystkie typy) zalecany okres to minimum 2 przeglądy w ciągu roku, licząc od dnia uruchomienia linii,
- Dla Robotów paletyzujących oraz kapturownic stretch hood MK-1000, zalecany okres to minimum 1 przegląd w ciągu roku, licząc od dnia uruchomienia linii.
Adres i procedura zgłoszeń serwisowych:
Ujawnienie awarii gwarancyjnej, lub chęć przyjęcia serwisu należy zgłaszać w formie:
- Pisemnej na adres e-mail:
Serwis – serwisdrewmax.net.pl w temacie zgłoszenia wpisując „Serwis”
- Telefonicznej pod numerami telefonu:
Drewmax – +48 77 481 01 22
Piotr Domerecki – +48 887 119 222
- Wsparcie serwisowe (kierownik dz. automatyki)
Krzysztof Hassa – +48 725 551 666
Zamawianie części:
- Pisemnie na adres e-mail:
Magazyn – zamowieniadrewmax.net.pl
- Kontakt bezpośredni (kierownik magazynu):
Tomasz Glomb – +48 887 885 666